ဟိႏၵီဘာသာၿပန္ကဗ်ာမ်ား ဘုတ္အုပ္ထုတ္ရန္ ၾကိဳးစားေနၿပီၿဖစ္ေၾကာင္းကို အသိေပးသင့္/မသင့္ စဥ္းစားေနပါေၾကာင္း...။

ကိုေနာအတၳဳပၸတၱိ(သို႔မဟုတ္)သီသူမဲ႔ေတး

Posted 9:08 AM by ကိုေနာ in Labels:
သမ၀ါယမ...
ေဆြဇင္ထိုက္...
ညအခါ လသာသာ ...
မို႔မို႔ၿမင့္ေအာင္...
ယံ မဂၤလံ...
 မင္းကြန္းဆရာေတာ္...
 ဘာသာဋီကာ...
ပထမေက်ာ္ အရွင္ဆႏၵာဓိက...
ဤခရီးနီးသလား...
ေအာင္ဆန္းစုၾကည္...
သဒၶမၼေဇာတိက...
သခင္သန္းထြန္း၏ေနာက္ဆံုးေန႔မ်ား...
ေ႐ႊမန္းသန္းႏိုင္...
႐ူပသိဒၶိဋီကာ...
ဗိုလ္ခ်ဳပ္မ်ဳိးညြန္႔...
နည္သစ္အဂၤလိပ္သဒၵါ...
သီတာၿပံဳး...
သီတဂူဆရာေတာ္...
သူလိုလူ...
နာလႏၵာတကၠသိုလ္...။

ဒီဂရီမ်ားနဲ႔နံရံ
လွပေနဆဲ...။

`ေဟ့ ဘယ္လဲ..?
သိကၡာၿခယ္ဖို႔
ေဆးရွာေနတာေလ....။

ဟိုဘက္႐ံုကလည္း
လူၿပည့္ေနၿပီထင္ပါ့...။
အင္း....အဲ...ဘယ္လိုေၿပာရမလဲ..ေပါ့ ေနာ္..
အဲသလိုမ်ဳိးေပါ့...။
ဒီလိုနဲ႔
ထီးထမ္းၿပန္လာခဲ႔တယ္...။

ဘယ္ေတာ့မ်ားလည္းကြယ္...?
ကိုယ့္အလွည့္က.......။

ကိုေနာ
၃၀.၁.၂၀၁၀








2 comment(s) to... “ကိုေနာအတၳဳပၸတၱိ(သို႔မဟုတ္)သီသူမဲ႔ေတး”

2 comments:

ဓမၼဂဂၤါ said...
This comment has been removed by the author.


ဓမၼဂဂၤါ said...

တစ္ေန႔သ၌ ကြ်ႏ္ုပ္သည္ ကြ်ႏု္ပ္၏မိတ္ေဆြၾကီး ေထြလီေကလာကိုေနာ၏ ဘေလာ့ဂါအမွတ္ ၂၀၁၀ မိဂဒါ၀ုန္လမ္း(ယခု ဆာရနာ့ထ္လမ္း)လမ္းသို႕ ကြ်န္ုပ္၏ လြန္စြာမွေကာ္နက္ရွင္းစုတ္ခ်ာလွေသာ ဘီအက္စ္အန္အယ္လ္အင္တာနက္မိုဒမ္ျဖင့္ ျပတ္ေတာင္းျပတ္ေတာင္းေရာက္ရွိေလသည္တြင္ ကြႏ္ုပ္၏မိတ္ေဆြၾကီး ေထြလီေကလာကိုေနာသည္ သူ၏ တုိေတာင္း၍ ထိမိလွေသာ အတၳဳပၸတၱိေတာ္ၾကီးကို ေရးေနေၾကာင္းေတြ႕ရွိရေလေတာ့၏။
“ဟလို အိုင္ေဆး” ဟု ကြ်ႏု္ပ္က ဂ်ီေတာ့ခ္တံခါးကို ေခါက္လိုက္ေလရာ
ကိုေနာက ဘရာမင္ပုဂၢိဳလ္ဂ်ီးတို႔ပင္ စိတ္ပ်က္သြားေစနိုင္ေလာက္သည့္ ဟိႏၵီအသံထြက္ျဖင့္ “ နမာစကားရ္” “ဟု ျပန္လည္ ႏႈတ္ဆက္ေလေတာ့၏။ ထို႕ေနာက္ ကြ်ႏ္ုပ္က
“အိုင္ေဆးေရးတဲ့ အတၳဳပၸတၱိေတာ္ၾကီးရဲ႕ သဲလြန္စေတြကေတာ့ ရွားေလာ့ဟုံး၀င္စားၾကတဲ့စံုေထာက္ၾကီးဦးစံရွားနဲ႕ဦးထင္ေက်ာ္တို႕၊ အဲဒီအရင့္အမာစံုေထာက္ၾကီးႏွစ္ေယာက္ကေနထုဆစ္လိုက္တဲ့ ဆားပုလင္းႏွင္းေမာင္နဲ႕ အိုင္အိုမင္းေအာင္တို႕ ၊ အဲဒီႏွစ္ေယာက္ေန စပ္ၾကားေပါင္းျဖစ္လာတဲ့ စံုေထာက္ကေလး ဆားပုလင္းမင္းေအာင္တို႕အတြက္ေတာ့ မသိဘူးဗ်ိဳ႕။ က်ဳပ္အတြက္ေတာ့
“ေခတ္ေဟာင္းေခတ္သစ္ရဟန္းတစ္ပါးႏွင့္ ေထြလီေကလာကိုေနာ” ဆိုတဲ့ ကြန္မင့္တစ္ပုဒ္ျဖစ္ေအာင္ေရးဖို႕ ကုန္ၾကမ္းရၿပီဗိ်ဳ႕” ဟု ေျပာလိုက္ရာ
“ အိုင္ပီကေတာ့ လုပ္ၿပီဗ်၊ က်ဳပ္အေၾကာင္းထက္ ေခတ္ကို ထင္ဟတ္ေစတဲ့ ရဟန္းတစ္ပါးရဲ႕ ျဖတ္သန္းမႈကိုသာ ဖြဲ႔ပါဗ်ာ” ဟုဆိုေလေတာ့၏။
မည္သို႔ဆိုေစ ကြ်ႏ္ုပ္ကား ကြန္မင့္တစ္ပုဒ္ျဖစ္ရန္ ကိုေနာ၏ အတၳဳပၸတၱိ (သို႔မဟုတ္)သီသူမဲ့ေတးဟူေသာအမႈတြဲၾကီးကို အထပ္ထပ္အခါခါဖတ္ရ၏။ မသိေသာစကားလံုးမ်ားကို အဘိဓာန္စာအုပ္ထူထူၾကီးမ်ားတြင္ အျပန္ျပန္အလွန္လွန္ ရွာေဖြရ၏။ ေဆြဇင္ထိုက္ႏွင့္ မို႕မို႕ျမင့္ေအာင္ဟူေသာအမည္နာမမ်ားေရပန္းစားခဲ့ရာ ေခတ္မ်ားကို ႏွစ္တစ္ရာျပကၡဒိန္ႏွင့္ အႏုသုခုမဘုတ္အုပ္မ်ားကို တိုက္ဆိုင္စစ္ေဆးရ၏။ ေရႊမန္းသန္းႏိုင္သည္ ဇာတ္မင္းသားလား၊လူရႊြင္ေတာ္လား၊ဆပ္ကပ္ဆရာလား ေသခ်ာေအာင္ သုေတသနျပန္လုပ္ရ၏။ အခ်ဳိ႔ေသာအရာမ်ားကား ကြ်န္ုပ္လက္လွမ္းမမီ၍ ခ်န္ထားခဲ့ရ၏။
ဆိုရေခ်ေသာ္
ကိုေနာ၏ အတၳဳပၸတၱိ(သို႕မဟုတ္)သီသူမဲ့ေတးသည္ကား
တစ္ခါတစ္ရံ၌ သိပ္သည္း၏။
တစ္ခါတစ္ရံ၌ ပြင့္လင္း၏။
တစ္ခါတစ္ရံ၌ ၿငီးေငြ႔ဖြယ္ေကာင္း၏။
တစ္ခါတစ္ရံ၌ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္း၏။
တစ္ခါတစ္ရံ၌ လမ္းေပ်ာက္၏။
တစ္ခါတစ္ရံ၌ ပန္းတိုင္ႏွင့္၀င္တုိက္၏။
ဤသည္ပင္လွ်င္ ကြ်ႏု္ပ္ေရးျပခ်င္ေသာ “ေခတ္ေဟာင္းေခတ္သစ္ရဟန္းတစ္ပါးႏွင့္ ေထြလီေကလာကိုေနာ” ဟူေသာ ကြန္မင့္ၾကီးပင္ျဖစ္ေတာ့သတည္း။